2e week - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van Wesley Vermaas - WaarBenJij.nu 2e week - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van Wesley Vermaas - WaarBenJij.nu

2e week

Door: wesleyvermaas

Blijf op de hoogte en volg Wesley

04 Juni 2012 | Frankrijk, Parijs


hallo iedereen,

allereerst mijn excuses dat ik weinig van em heb laten horen de laatste weken. maar helaas was er gewoon vrij weinig te melden.

de camping is helaas verre van af en heb dus niet echt het werk kunnen doen waar ik voor opgeleid word. erg jammer en inmiddels kost dit ook bijna de helft van mijn stage. want de camping gaat pas 15 juni open. Maar goed laatste weken toch wel druk gehad en veel gedaan. qua werk heel saai. we hebben gewoon de camping aangelegd. Ook wel het normale werk, tentenopbouw. ( ottawa en navajo) inspecties door de mobilhomes enz enz. maar voornamelijk groenvoorziening. gras maaien, hekken bouwen en meer van dit soort werkzaamheden. elke keer als ik vrij was nam ik het er van dan ging ik naar lyon of naar de bergen bij een leuk plaatsje villar de lans. Heel gaaf om te zien.

en afgelopen weekend zijn we gaan canyoningen, botweg is dat gewoon op een berg omhoog klimmen en via de watervallen ( die best hoog zijn) weer terug naar beneden kletteren. en op het moment heb ik het sketch boek in handen gekregen en ben ik de sketches aan het beoordelen of ze bruikbaar zijn of niet. 2 heb ik er geschrapt en 3 heb ik er toegevoegd. als het goed is word dit tijdens de shows allemaal gefilmd en nu ga ik weer verder want het moet snel snel snel af.

  • 04 Juni 2012 - 12:06

    Anieta:

    Zo Wes, nu weten we weer wat meer !
    (eigenlijk ook niet, maar laat het maar gauw 15 juni zijn ) Hahaha.
    Suc6 en werk ze !

  • 11 Juni 2012 - 08:35

    Corina:

    Hoi Wesley,

    Ik hou je verslag een beetje bij want ik ga met mijn 2 kinderen binnekort richting deze camping.
    1 van mijn zoons is een fervent visser en ik hoop dan ook dat het zoals is aangegeven op internet goed mogelijk is daar te vissen. Misschien kun je me wat tips en adviezen geven in voorloop op ons verblijf daar?
    Suc6 verder

  • 30 Juni 2012 - 15:56

    Milena:

    Hoi wesley,

    Bij het surfen op het web kom ik jouw site tegen. Leuk ! Er staat nog weinig op over de camping zelf dus je zult wel hard aan het werk zijn :-) ben heel benieuwd hoe het geworden is. De kinderen hopen dat het zwembad af is. Morgen zullen we het wel zien want dan komen we. groetjes

  • 08 Juli 2012 - 17:39

    Willeke:

    hoi Wesley,

    Ik ga volgende maand met mijn kinderen naar deze camping waar jij nu stage loopt. Op de website staat dat er een skatepark is maar ik kan geen goed beeld hiervan krijgen. Heeft het zin om hun skates mee te nemen? Ze zijn geen wereldskaters...

    Is de crazy river al af?

    Het zou fijn zijn als je me laat weten wat we kunnen verwachten.

    Groetjes willeke van uden
    willekevanuden@quicknet.nl

  • 08 Juli 2012 - 21:09

    Wesley Vermaas:

    hallo iedereen,

    ik zal even de vragen beantwoorden.
    voor sommige denk ik al te laat aangezien er een aantal al zijn.

    maar hierbij :

    aan corina : ja er kan gevist worden achter de camping. daar is een hele visvijver. de plekis ook bedoeld om te vissen.
    en verder hebben we op de camping goede info over wat er te doen valt en is er heel de dat in de receptie iemand aanwezig om te helpen voor goede tips.

    aan milena ( die er al waarschijnlijk is) zoals u al heeft gezien is het zwembad af mar de crazy river nog niet en dat brengt me bij de vraag van
    : willeke :

    helaas is decrazy river nog niet af en kan helaas ook niet beloven wanneer precies maar er valt hier zoveel te doen dat u hem ook niet echt zult missen.

    en er valt wel goed te skaten. de de skatebaan is nog bescheiden maar het heeft echt wel zin om de skates mee te nemen.

    ik hoop dat ik iedereen hiermee van dienst ben geweest en wens jullie alvast een fijne vakantie !! jullie zien mij vanzelf rondwandelen op de camping of meedoen in de shows

  • 15 Juli 2012 - 10:23

    Milena:

    hoi wesley, wij zijn ondertussen terug in nat en koud nederland ! We hebben een hele leuke vakantie gehad op chateauneuf de galaure. We hebben de crazy river niet gemist er was genoeg te doen. de camping is mooi geworden en wordt nog steeds hard gewerkt om hem nog meer "af "te maken. Petje af voor jullie als animatieteam. We vonden het heel leuk om naar jou te kijken tijdens de shows. je bent echtheel goed ! Nu weet je waarschijnlijk nog niet welk gezin je hierbij moet plaatsen :-) Ik zie je nog steeds voor me in het blauw. deed je echt goed!net als al je andere acts trouwens! Onze thijs had een dik oog door een insectensteek en onze Daan heeft er de waterpokken gekregen dus als er nu heelveel kinderen op de camping rondlopen met rode vlekjes en jeuk dan ken je de bron....en we zullen ook niet verklappen dat je met de spooktocht in de sloot bent gevallen haha Heel veel succes en plezier tijdens je stage.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Frankrijk, Parijs

Wesley

Actief sinds 16 April 2012
Verslag gelezen: 586
Totaal aantal bezoekers 8463

Voorgaande reizen:

22 Mei 2014 - 27 Augustus 2014

Slovenië

26 April 2012 - 29 Augustus 2012

Stage in chateau de galaure

Landen bezocht: