voordat ik vertrek - Reisverslag uit Puttershoek, Nederland van Wesley Vermaas - WaarBenJij.nu voordat ik vertrek - Reisverslag uit Puttershoek, Nederland van Wesley Vermaas - WaarBenJij.nu

voordat ik vertrek

Door: wesleyvermaas

Blijf op de hoogte en volg Wesley

16 April 2012 | Nederland, Puttershoek

Voordat ik zal vertrekken naar mijn stage in chateauneuf-de-galaure.

Zal ik eerst een klein stukje over mezelf en hoe ik tot deze stage gekomen ben vertellen.

De meeste die dit zullen lezen kennen mij al maar voor wie nieuwsgierig was, hierbij wat over mezelf.

Ik ben wesley vermaas en ik ben 22 jaar.
Ik doe op het moment de opleiding leisure en hospitality opleiding in Breda Cingel college, via Vacansoleil.

Hier heb ik een jaar naar toe geleefd. Ik had al wat studies en banen hiervoor gedaan.

Even een opsomming in het kort :

(exotisch) dierverzorging gestudeerd in dordrecht. en behaald.
Daarna heb ik 3 jaar in militaire dienst gezeten.

Toen besloot ik de opleiding te gaan doen via vacansoleil. Het was een jaar sneller als normaal en de opleiding zelf lag mij wel.

Binnen het service verleven aan gasten in het buitenland leer je alles in deze opleiding.

we eindigen dan ook met 2 diploma's en een certificaat.

1 is is kortweg voor receptiewerk

en de ander voor het recreatie en animatie gedeelte.

het certificaat slaat op de horeca.


NU ga ik dit jaar stage lopen op chatea de galaure een camping die compleet is verbouwd en geupdate.
luxer op een camping kan haast niet meer. Alles wat werk bevat op deze camping van de animatie, de recreatie en al het andere wat je maar kan benoemen zal ik absoluut gaan uitvoeren. MIsschien niet allemaal evenveel maar doen zal ik het zeker.

Daarnaast hoop ik zelf de franse taal beter te leren spreken, de cultuur te snappen en in het algemeen mezelf te verrijken met alles wat er te leren valt.

Ik zit met een gigantisch groot team dus daar zal het niet aan liggen en de omgeving is mij minder bekend maar aangezien de drôme de slogan :' de poorten van de zon ' heeft zal ik niet twijfelen dat de omgeving heel mooi zal zijn.

Ikheb mij laten vertellen dat hier het mediterraanse gebied echt begint en veel outdoorsporters hier hun volop hun gang gaan. Daar zul je mij dan ook zien. Buiten en het gekste van het gekste doen.

1 ding weet ik zeker, ik zal rijk aan ervaringen terugkomen en zal jullie vanaf mijn eerste week, wekelijkst updaten met wie weet zelfs een paar leuke foto's.

tot het volgende verslag


  • 16 April 2012 - 19:47

    Lylabrouwer:

    Leukleuk, have funn! X

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Puttershoek

Wesley

Actief sinds 16 April 2012
Verslag gelezen: 239
Totaal aantal bezoekers 8461

Voorgaande reizen:

22 Mei 2014 - 27 Augustus 2014

Slovenië

26 April 2012 - 29 Augustus 2012

Stage in chateau de galaure

Landen bezocht: