mijn eerste dagen - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van Wesley Vermaas - WaarBenJij.nu mijn eerste dagen - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van Wesley Vermaas - WaarBenJij.nu

mijn eerste dagen

Door: wesleyvermaas

Blijf op de hoogte en volg Wesley

30 April 2012 | Frankrijk, Parijs

hoi iedereen,

hierbij klein verslage over mijn eerste dagen op camping chateau de galaure.

ken je het niet ?? nou, google is je vriend !!

Nu weet ik inmiddels als feit dat deze regio zeer mooi is. mooie bergen en heuvels. waarvan wij zoals je in toekomst op foto's zal kunnen zien echt adembenemend is.

Ook hebben wij de stad lyon bezocht als groep en zowel het oude als het nieuwe gedeelte bekeken.

Vandaag heb ik mijn eerste werkdag gehad en het was simpelweg volop terreinwerk.
De camping gaat helaas 2 weken later open maar dat is omdat de camping geheel nieuw is en compleet omgebouwd word.

De gasten moeten dus wel een fantastische camping aantreffen zonder dat er al te veel ontbreekt vandaar het uitstel.

Ik heb kortweg vandaag : planten gepoot, grote takken opgeruimd. Veel rotzooi opgeruimd. De camping is groot en word erg mooi.

Ik hoop jullie binnenkort meer te kunnen vertellen over de voortgang.

tot een volgende keer !!!!

  • 04 Mei 2012 - 10:36

    Daphne:

    Ziet er leuk uit wes. Enjoy!! X

  • 08 Mei 2012 - 22:03

    Remco:

    Gefeliciteerd Wesley, fijne verjaardag daar....

  • 09 Mei 2012 - 08:19

    Je Moeder:

    van harte gefeliteert met je verjaardag ! je oeder en vader .

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Frankrijk, Parijs

Wesley

Actief sinds 16 April 2012
Verslag gelezen: 170
Totaal aantal bezoekers 8464

Voorgaande reizen:

22 Mei 2014 - 27 Augustus 2014

Slovenië

26 April 2012 - 29 Augustus 2012

Stage in chateau de galaure

Landen bezocht: