Slovenië, oostenrijkers met een verkeerde taal. - Reisverslag uit Čatež ob Savi, Slovenië van Wesley Vermaas - WaarBenJij.nu Slovenië, oostenrijkers met een verkeerde taal. - Reisverslag uit Čatež ob Savi, Slovenië van Wesley Vermaas - WaarBenJij.nu

Slovenië, oostenrijkers met een verkeerde taal.

Door: Wesley Vermaas

Blijf op de hoogte en volg Wesley

17 April 2014 | Slovenië, Čatež ob Savi

Beste mensen,

Alvorens ik zal vertrekken naar Slovenië zal ik jullie allen wat informatie verschaffen.

Wat ga ik daar doen ?

Ik ga mijn laatste stage in dit mooie land doorbrengen. Althans het schijnt mooi te zijn. Ik heb het zelf nog niet kunnen bewonderen maar dat komt wel goed.

Ik ga aan de slag op camping Term Catéz. Een enorme camping die ik door grootte en schoonheid niet met woorden kan beschrijven en gelukkig kan deze link jullie daar wel mee verder helpen. : https://www.youtube.com/watch?v=Ay9F6azfLtU


Op deze camping zal ik de taak van junior-beheerder op me nemen samen met 5 anderen die ik nu nog even niet noem. Ook omdat ik nog niet weet of ze genoemd willen worden.

het is een land die ik zelf niet zo snel zou kiezen als vakantieland maar dit soort dingen kunnen je aangenaam verrassen en ben dan ook zeer benieuwd naar wat er komen gaat.

Uiteraard heeft Slovenië wel een geschiedenis. Dit stuk land heeft heel lang tot Oostenrijk behoort ( vandaar de titel). Later is het deel van voormalig Joegoslavië geworden en weer later is het de eerste geweest dat een eigen land werd. In feite is dit een Slavisch land maar het is niet te vergelijken met Kroatië, Bulgarije of Hongarije. Het is een land met verschillende tradities met als invloed door de omringende landen. Het is een land met een lichtelijk identiteitscrisis.

Zodra ik 1 week heb vertoefd op de camping zal ik jullie meer vertellen. Helaas begin ik pas op 22 mei.

Maar het komt.
tot dan.

  • 17 April 2014 - 20:49

    Marc Van Osenbruggen:

    succes en plezier daar man!! Wij doen het dit jaar weer op cdg:-)

  • 17 April 2014 - 23:55

    Wesley Vermaas:

    dank je wel marc, nou hartstikke mooi. Ik heb begrepen dat de faciliteiten op cdg sinds vorige zomer al flink geupdate waren sinds ik er was. maar volgens mij zijn jullie afgelopen jaar ook geweest toch ?

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Wesley

Actief sinds 16 April 2012
Verslag gelezen: 264
Totaal aantal bezoekers 8450

Voorgaande reizen:

22 Mei 2014 - 27 Augustus 2014

Slovenië

26 April 2012 - 29 Augustus 2012

Stage in chateau de galaure

Landen bezocht: